2011. május 9., hétfő

My reality

E z   o l y a n   r o s s z .   M i é r t   k e l l   í g y   é l n ü n k ?

Úgy érzem az élet nehéz. Minden egyes nappal nehezebb. Mikor a tükörbe nézek, látom, hogy az a valaki nem ugyanaz mint akit tegnap láttam. Mindenegyes nap változom..
Mindig, minden nap, csak tétlenül élek. Lélek nélkül tengődöm az élet és a halál közötti szörnyűséges űrben. Nincs aki mindig ottlegyen mellettem és egyben tartsa a törékeny lelkemet. Már egyre rosszabb. Teljesen kábultá váltam már. Lélek nélkül a szellemem csak reszket valahol...
Ha valaki megtalálná és visszavezetné, fölébredhetnék végre ebből a rémálomból..  

Ébreszd fel a lelkem, szólítsd a nevemen és ments meg ettől sötéttől, mielőtt elvesznék! Ments meg az ürességtől, mivé válok!..

Már tudom mi az ami mindig is hiányozott az életemből; és most hogy közelebb értem hozzá, nem akarom elveszíteni! Ne hagyjatok el, maradjatok itt mellettem.

Tegyetek valóvá, hogy ne csak egy álom legyek! Élni szeretnék.
Valaki.. Valaki ébresszen fel!
Ébreszd fel a lelkem, szólítsd a nevemen és ments meg ettől sötéttől, mielőtt elvesznék! Ments meg az ürességtől, mivé válok!..

F á z o m . .


M e r t    í g y    m i n d e n    o l y a n    h i d e g   é s   ü r e s . .

T i . . .
C s a k   t i   v a g y t o k   é l ő k   a   s o k   h a l o t t   k ö z ö t t . . .


Valaki segítsen; valaki ébressze fel..

Gondoltatok nélkül,
hang nélkül,
lélek nélkül;



k é r l e k   n e   h a g y j   i t t   m e g h a l n i . .




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése